SCRATCH 3 İLE HESAP MAKİNESİ
Projenin bitmiş halini https://scratch.mit.edu/projects/297210502/ bu linke tıklayarak inceleyebilirsiniz.
2- Ekran , Formül ve İlk Sayı olmak üzere 3 tane değişken oluşturalım. Fakat sadece Ekran değişkenini görünür yapalım, sahnede görünmemesi için İlk Sayı ve Formül değişkenlerinin tikini kaldıralım.
3- Sırasıyla kuklaların kodlarını yazmaya
başlayalım. Önce rakamların kodlarını aşağıdaki gibi yazalım.
4- Sil Kuklasının kodunu aşağıdaki şekilde yazalım.
5- Toplama, çıkarma, çarpma ve bölme kuklalarının kodlarını aşağıdaki şekilde yazalım.
6- Eşittir kuklasının kodunu aşağıdaki şekilde yazınız.
Ve Hesap Makinenizi kullanmaya başlayabilirsiniz =)
Sorularınızı yorum olarak yazabilirsiniz.
:)
YanıtlaSilteşekkürler hocam
YanıtlaSil